Wat zijn we trots dat het eerste convenant van Gelderland Méér Muziek in de Klas Lokaal de Liemers, onder toeziend oog van Koningin Máxima, nu officieel is getekend. Het was één groot feest! Dank aan alle betrokkenen. Foto’s: Roy Beusker